Wijzigen gegevens

Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen ?

De ledenadministratie van GVAC wordt bijgehouden in AllUnited. Leden kunnen zelf via de ledenmodule in AlluNited de persoonlijke gegevens wijzigingen in de ledenadministratie. 

Dit is een instructie om toegang te krijgen tot de ledenmodule van GVAC.

 

Open de link: https://www.allunited.nl/beheer/index.php?section=GVAC

Je krijgt dan onderstaand scherm te zien:

Bij Gebruikersnaam vul je je relatienummer in. Dit relatienummer kan je vinden op op je kwartaal contributie factuur. Je kan ook het e-mailadres invullen waarmee je in de GVAC Ledenadministratie geregistreerd bent. Als er in je huishouden meerdere mensen lid van GVAC zijn moet je eenmalig je relatienummer gebruiken. 

Als je het Wachtwoord niet meer weet, kan je een nieuw wachtwoord aanvragen door op de link te klikken. Er wordt dan automatisch een nieuw wachtwoord toegestuurd naar het emailadres wat in de GVAC Ledenadministratie is geregistreerd. 

Bij de eerste aanmelding met het toegestuurde wachtwoord moet je vervolgens een eigen nieuw wachtwoord opgeven. 

Als je bent aangemeld in de Ledenmodule zie je onderstaand scherm

Met de menuoptie NAW-gegevens bijwerken aan de linkerkant van het scherm kan je verschillende persoonlijke gegevens aanpassen. 

Geef bovenin het scherm aan wat de gewenste ingangsdatum van de wijzigingen moeten worden. 

Zorg in ieder geval dat onderstaande gegevens uo-to-date zijn;

  • E-mail = het email adres waarop GVAC je kan benaderen;
  • Telefoon = de vaste telefoon huisaansluiting
  • Mobiel = je persoonlijke mobiele telefoon 

ICE telefoon =  het calamiteitennummer wat door GVAC gebeld kan worden mocht er iets met je aan de hand zijn.
(ICE is de internationale afkorting voor  In Case of Emergency)